MOTTO

Niciodată nu luati ceea ce spun drept literă de evanghelie, a spus Maestrul. Sunt om, ceea ce înseamnă că fac greşeli. Experimentati voi insiva şi atunci veti cunoaste adevarul spuselor mele!

marți, 16 septembrie 2008

hatha yoga - experiente

De multe ori m-am surprins evitand practica consecventa a unor tehnici de hatha yoga si de fiecare data am ajuns in situatia in care dizarmonia energiilor mele a devenit un obstacol in meditatie. Practicand constant hatha yoga, am descoperit si beatitudinea oferita de aceste tehnici extrem de simple. Cum poate sa inteleaga privitorul fericirea launtrica a unui yoghin care practica bhujangasana? Plecand de la curiozitatea de a experimenta asana ca ipostaziere in forma tangibila a unui gand divin, a unor sentimente dumnezeiesti si a complexelor energii armonioase si armonizante ale Naturii, Yoghinul se regaseste pe sine, pierdut in misteriosul Joc al Vietii.

Niciun comentariu: